September 30, 2016

Kopi WONDA : Lupakan Yang Lain

 

Aku pengemar kopi. Apa saja jenis kopi dalam tin, aku akan cuba minum. Nak rasalah konon.

Dulu aku suka minum Nescafe Latte. Bagi aku itu saja yang sedap sebab rasanya light sikit. Aku tak suka kopi yang rasanya pekat. 

Tapi sejak bertemu dengan Kopi Tarik WONDA, aku sudah berubah fikiran! 

Goodbye Nescafe Latte. Welcome Kopi Tarik WONDA! 

Sedap sangat WONDA! Hari-hari kalau boleh nak minum. Haha. Kalau bolehlah :p 

Sempena Hari Kopi Antarabangsa, Kopi WONDA ada mengadakan beberapa promosi. Aku tahu pun daripada radio  ERA fm pagi tadi. 

Paling aku ingat adalah promosi piza saiz biasa dengan harga RM10 apabila membeli dua tin kopi WONDA di mana-mana cawangan Domino's Pizza di seluruh negara. Promosi berlangsung dari 29 September hingga 4 Oktober 2016. Rasanya lah dengar tadi. Haha. 

Ada sesiapa yang geng dengan aku suka kopi WONDA terutama kopi tarik WONDA? 。^‿^。

Selamat Menyambut Hari Kopi Antarabangsa! 

Kopi pun nak disambut ek? :D

16 comments:

  1. Akak tak pernah lagi rasa kopi wonda ni...
    Nak juga rasa walaupun akak bukan peminat kopi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak cuba nanti ye.. mungkin kita boleh jadi geng jugak? :D

      Delete
  2. Alahh lea tak minat kopi.. Tak leh la cuba...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak.. takpelah lea. Bagus nanye tak minat kopi πŸ˜…

      Delete
  3. tak suka wonda coffeeeeeee! dari dulu setia pada nescafe mocha je. Hahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Alaaa kita pulak tak suka mocha. Pekat rasanya πŸ˜…πŸ˜… takpelah. Asalkan kopi. Hihi

      Delete
  4. Hadoii.. tergoda.. mmg feveret saya kopi wonda ni..

    ReplyDelete
  5. suka kopi wonda yg latte punya.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Latte pun sedap jugak kan.. cuma bagi siqah, agak manis. but still much better than nescafe latte :D

      Delete
  6. sedap ni. tapi kafien kalau amal nnti ketagih. lela pernah jd ketagih kafien

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siqah ketagih kafein. Pernah plan nak tinggal tapi susah.. huhu.. rasa tak lengkap kalau tak minum kafein sehari. Huhu.

      Delete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。