August 03, 2016

Travelog Faghuzi/Kompilasi Travelog 7 Benua GIVEAWAY By Aku Seorang Traveler"

Hello, semua =) 

Kali ni aku nak join satu segmen yang dianjurkan oleh blogger AkuSeorangTraveler. Aku telah di-tag oleh Kak Ms Valentine .Thank you kak MV =)


 
KLIK SINI UNTUK JOIN

Aku sungguh berkenan dengan buku yang dijadikan sebagai hadiah. Buku travelog! Yeahhh! Seronok baca kisah pengembaraan orang. Kalau aku nak pergi sendiri, macam lambat je lagi. Tiada rezeki lagi nak mengembara. Hanya pernah sekali ke Korea masa musim bunga tahun lepas. Itu sajalah. Tak tahu bila lagi buku merah nak di-cop. Hehe.  

Tarikh tutup: 20 Ogos 2016

Sempat lagi nak join. Banyak masa lagi.

Dengan ini, aku nak tag seorang rakan iaitu: 

Rakan yang lain pun boleh join jugak. Jom jom! =D Kalau ada rezeki rakan blogger menang hadiah buku travelog ni, bolehlah agaknya aku pinjam ek? Hehe. 

13 comments:

  1. Waaa~ buku nie ... Nak jugak... Tq yank tag Nadia . Nnt nadia join ye ... Good luck too !! =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Sila sila join. Tahu mesti nadia suka. Hehe

      Delete
  2. All the best .. :) haritu nak join tapi internet slow

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh lagi awak join segmen ni. Tarikh tutup lambat lagi =D

      Delete
  3. Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq hani singgah sini.. Insyallah siqah join contest tue nanti ye =)

      Delete
  4. jalan2

    http://belogs.blogspot.my/2016/07/travelog-faghuzikompilasi-travelog-7.html

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。