July 31, 2016

Notebook Giveaway By Eeca Shyaa

Assalamualaikum dan hello semua :)

KLIK SINI UNTUK JOIN

Sekarang aktif pula aku join segmen kan. Hehe. Seronok join segmen nie. Kita menyokong rakan blogger kita.

Kali ni, aku di-tag oleh Nadia Izzaty. Hee. Terima kasih Nadia. Segmen yang dianjurkan oleh Eeca Shyaa. Tengok hadiah berupa buku, maka dengan berbesar hati aku join. Hehe. 

Dua jenis notebook: Travel dan Plain notebook.

Menarik kan? 

Dengan ini, aku nak tag 3 rakan blogger:

Eeca Shyaa akan umumkan pemenang pada 7 Ogos 2016. Ada masa lagi ni. Jom korang kita meriahkan segmen ini.

Good luck, all =)

14 comments:

  1. Gut luck siqah..

    Siggah dr segmen yg sama jugakkk...

    ReplyDelete
  2. Salam.... Cikla dtg dr segmen sama... Good luck Siqah..

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/07/notebook-giveaway-by-eeca-shyaa.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam cikla =) good luck to us.. Hehe

      Delete
  3. Hi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Hani ..

      Tq singgah sini.. nanti siqah join contest lagi dan jejalan ke blog awak ye =)

      Delete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。