June 05, 2016

Salam Ramadhan

Assalamualaikum dan hello semua :)

Alhamdullilah diberi kesempatan untuk bertemu lagi Ramadhan tahun ni. Semoga kita semua diberkati dan dirahmati Allah hendaknya. Esok dah start berpuasa! Bangun sahur tau! :) 

 

Selamat menyambut Ramadhan untuk semua. 
Siqah mohon maaf ye jika ada salah silap. 

 
Peringatan untuk diri sendiri dan kita semua


 
Biasa kalau puasa, aku kurang rasa lapar. Cuma dahaga memang selalu ada. Cara yang bagus untuk cukupkan keperluan air dalam badan setiap hari dalam bulan Ramadhan. Semoga dapat dipraktikkan :)

Selamat bangun sahur, berpuasa, dan solat tarawikh :) 

*image google*

Love,

16 comments:

  1. selamat berpuasa dik....
    hrpnya selain dpt kurangkan dosa dptlah jugak kkurang kan KG lemak kt bdn hehehhe...
    kalau puasa kita lbh pd haus kan... dpt berbuka minum air mmg nikmat btl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ramadhan kak :)
      Betul kak, paling suka minum air je bila berbuka. Dah minum air banyak, mulalah dah kenyang. Hehe. Moga lemak KG kita pun berkurang hendaknya. Hihi. Jom kak azam bersama :h

      Delete
  2. Hari ni cuaca redup, tak dahaga. Tapi mggu dpn akk dah start keje semula, dok kena bckp jer tak taulah camane😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Dahaga pastinya tu nanti kak azimah kalau dah bercakap je kan :) Boleh2, dugaan masa berpuasa ada je :)

      Delete
  3. Salam ramadhan dear siqah.. =) Moga ramadhan kali ini lebh baik n bermakna buat siqah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan dear aina :) Insyallah,ramadhan kali ni pasti bermakna buat aina dan suami.. kali pertama ye :)

      Delete
  4. Semalam try la pergi terawih dengan anak2 n suami ..mak ai..anak akk yg kecik tu, lari2 sini sana..penat aih..mmm..hari ni tak pergi dah la...

    selamat terawih juga utk Siqah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi. biasa budak2 memang begitu kak. mereka masih tak mengerti. akak duduk rumah jela menjaga anak-anak :)

      Delete
  5. salam ramadhan dan selamat berpuasa Siqah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ramadhan dan selamat berpuasa juga kak JM :)

      Delete
  6. salam ramadhan :) walaupun lewat. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan awak :) Tak kisahlah, ramadhan kan sebulan. hehe

      Delete
  7. dah 12 ramadhan kita hari ni kan, moga ramadhan kali ini lebih baik buat kita semua

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。