June 29, 2016

Meriah Suasana Hari Raya di Kampung: Posisi Tidur

Assalamualaikum dan hello semua :) 
Bukan plan rumah ye. Ini posisi tidur masa hari raya di kampung. Maklumlah, semua balik beraya.  Gambarajah ini biasanya terjadi kalau aku bal…
June 28, 2016

Iklan Raya Wajib Tengok Tiap Tahun

Hello semua :) 
Kesinambungan daripada ENTRI mengenai Iklan Raya TNB 2016: #LepasTu sebelum ini, aku mula menonton kembali iklan raya yang aku suka pada tahun-tahun lepas. 
Peras…
June 27, 2016

Iklan Raya TNB 2016: #LepasTu

Assalamualaikum dan hello semua :) 
Setiap tahun aku mesti menantikan iklan raya Aidilfitri oleh Petronas, TNB, dan sebagainya. Aku salah seorang daripada mereka yang menantikan …

Sampul Duit Raya 2016

Assalamualaikum dan hello semua! 
Siapa suka duit raya? Aku! Aku! Aku! Hahaha! Dulu aku suka sebab dapat duit raya. Konsep keluarga aku, selagi tak kerja, selagi tu masih dapat d…
June 26, 2016

Buffet Bajet Ramadhan by Chef Yang Jamil

Assalamualaikum dan hello semua! 
Ceritanya semalam aku mengikut suami berbuka puasa bersama team kerja suami. Sudah 20 Ramadhan dan baru aku berpeluang untuk berbuka puasa sekal…
June 25, 2016

Tabung Hijau

Assalamualaikum semua :) 
Aku rasa semua orang kini sudah belajar menabung. Anak-anak sudah diajar agar menabung dari kecil lagi. Banyak kebaikan menabung sama ada kita menyimpan…
June 23, 2016

Top 5 Minimalist Blog Templates

Assalamualaikum dan hello semua :) 

Kali ni aku nak berkongsi mengenai minimalist blog templates. Aku suka template minimal. Simple, clean, and nice design. Tak serabut dengan pe…
June 20, 2016

Festival Shopping Aidilfitri

Assalamualaikum dan hello semua!

Minggu lepas aku pulang ke Muar. Balik dari Muar semalam, terus singgah di Vendeur Festival yang diadakan di MATRADE Exhibition and Convention Cen…
June 18, 2016

Shop with Zalora

Assalamualaikum dan hello semua!

Sejak buat entri mengenai Zalora, aku asyik tengok Zalora je. Sampai aku download aplikasi Zalora. Hehe. Tertarik tapi bila nak beli berfikir jug…
June 17, 2016

Airis Wall Deco

Assalamualaikum dan hello semua!

Hari ni aku cuti tapi gigih juga pergi ke pejabat sebab nak ambil bungkusan untuk aku yang sampai pagi tadi. Teruja sampai sanggup ke pejabat. Buk…

Popular Men Fashion in 2016

Assalamualaikum dan hello semua!


Kalau bercakap mengenai fesyen, semestinya kita sebagai seorang wanita hanya akan melihat perubahan fesyen bagi wanita sahaja. Fesyen lelaki serin…