April 27, 2016

Wordless Wednesday #4

 

Betul sangat lah! Kadang-kadang aku pun tak faham apa yang aku nak. Tapi nak encik suami faham aku. Hahaha! 
Gelak guling-guling :D 

Korang, sama tak? (-‿◦)


Love,
  SiQaH 

38 comments:

  1. Betul lah tu ,akak pun sama perangai gitu...
    Nasib baik hubby boleh cool.

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..betul sgt tu..kadang sendri xtau ape sebab boleh mengamuk..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Kan. Bila mengamuk tak tahu sebab apa, salahkan PMS. Hehe

      Delete
  3. hehehehe..kadang kita nak luah tapi tak terluah..tak pun tak tahu nak mula dari mana..sudahnya sepi...haaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kak. Kadang2 tak terluah sebab tak tahu mana nak mula. Last2, diamkan jela sampai sudah. Cuma jangan pendam perasaan lama sangat. Hii

      Delete
  4. Hahaha kaaaannnn? Tapi sekali lelaki paham kita, mak hoi alangkah bahagia nya kita. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahagia sangat kalau lelaki faham kita! Kalau mereka lebih faham kita, lagi bahagia :D

      Delete
    2. Kan kan kannnn? Setuju sangattttt. ♥

      Delete
  5. hahaha...jom gelak berjemaah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Baik2 kak, jatuh kerusi satgi :D

      Delete
  6. Lelaki takkan faham kalau kita hanya guna bahasa tersirat. Cakap terus-terang je senang tapi itulah yang kita tak buat.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hii. Kan kak. Siqah pun kadang2 camtu juga. Nak berkias2, pastu bila orang tak faham, dia pulak kena marah sedangkan kita yang berkias sangat. Hihi

      Delete
  7. pasal tu la kita ni kategori istimewa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kak sally. Wanita teristimewa dan terbahagia :)

      Delete
  8. Betul gak ni, kdg diri tak fhm sbb apa camni. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Kan, buat2 faham jela awak :D

      Delete
  9. He he, akk ni pun selalu camtu, nk luah tk terluah, pastu merajuk, harap suami pujuk, tak padan dah tua, tapi suami plak tk pandai pujuk, hu hu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Ada juga lelaki tak pandai pujuk. Siqah pun tak reti sangat memujuk orang kak. Takpelah, yang penting dia setia dan sentiasa dengan kita kan. Walaupun kadang2 nak jugak terasa diri dipujuk :D

      Delete
  10. Sori tau, akk ni camnilah, waktu keje mmg jarang dpt bw, kalu bw tak dpt komen,awal pagi camni dlm setengah jam baru dpt bw dan komen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Takpe kak :) Siqah pun camtu juga. Kalau sibuk tu, nak singgah blogwalking pun tak sempat, apatah lagi komen :)

      Delete
  11. Hehe... Tau takpe. Mood perempuan ni kdg2 sukar dimengertikan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah. Mood perempuan penuh dengan tanda tanya :D

      Delete
  12. cantek nye owner blog nih.. ngeeee

    salam kenal siqah~

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, takdelah awak.

      salam kenal juga bunga orked :)

      Delete
  13. mmg betul sesangat, kan..
    salam kenal siqah..

    ReplyDelete
  14. lebih kurang la tu dengan akak hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hii. Kan kak. Sama je lebih kurang wanita ni. Hii

      Delete
  15. yeke?
    Hmm..klu kak nieyl,sgt memahami diri sendiri..hihi..poyo je kan..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Baguslah kak faham diri sendiri. Senang lelaki nak faham akak juga :)

      Delete
  16. Hihi.... ada betulnya jugak tu Siqah....

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。