April 06, 2016

Wordless Wednesday #1



Aku! Aku! Aku! Haha! Setakat makan sorang-sorang, apa salahnya (-‿◦)

32 comments:

  1. selalu makan sorang2...tapi ada handphone buat peneman..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Samalah kita. Kalau makan sorang2, memang ngadap handphone jela. Hii

      Delete
  2. ehhh.. sama lah kita. dah 10 tahun keje x de geng makan. semua kelik cina. jadiknye makanlah sorang2. hehehehe. kita wanita yang penuh konfiden, cantek dan bergaya.. yeaahhhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeahhhhhh! Betul tu, yakin dengan diri sendiri! Hihi. 10 tahun takde geng makan, setia sungguh awak dengan company sekarang :)

      Delete
  3. Kannnn? Gua tak de hal bro, Gua tak de hallll. Hihihi ! Be yourself. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeayyyyyy! Hihi. Tak heran lah orang sekeliling :D

      Delete
  4. yeah me too...! small matter kan. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Setakat makan je. Apalah sangat tak berteman :D

      Delete
  5. sejak kawin tak pernah lagi makan sorang2.. heheheh kalau tak encik hubby yang teman, anak2 la jadi peneman... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok sentiasa ada peneman kan :) saya nie kadang-kadang memang sorang je :D

      Delete
  6. kat ofis ni i mmg ada geng makan...selalunya mmg kami akan makan sesama...jarang sangat nak berseorangan sebab geng i ada 8 orang semuanya...kalau sorang cuti, ada 7 lagi yang meneman...hahaha...

    tapi i pun jenis ok je kalau makan sensorang...lone ranger gitu...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. untungnya kak wahida. ada 8 orang geng makan, ramai tu dan mustahillah semua nak cuti sekali kan. hihi. kadang2 feel lone ranger okay gak. hehe

      Delete
  7. eh kalau la ada icon angkat tangan macam dalam whatsaap ..hahaa kite pun..eh lantak la aku nak makan je pun...takkan tu pun salah makan sorang :P :P :P :P :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah. lawaklah mawar :D angkat tangan, angkat tangan. hihi. Tak salah makan sorang2 asalkan kita bayar sendiri. hehe

      Delete
  8. Memang suka makan sorang-sorang.. lebih cepat dan pantas.. Kikikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi. Pantas sebab bosan lah tu kan... :D

      Delete
  9. heheheh btl.... akak lagi ddk blik sorang2 je takde geng nk borak hehehe...
    mkn sorang2 pun ok sesekali

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. kan kak.. sesekali okay lah. kalau berkali-kali tu, boring jugak nanye. cuma jauh disimpan dalam hati lah nampaknya. hehe

      Delete
  10. biasa je makan sorang-sorang..wah2..

    ReplyDelete
  11. heheh akak kalau bab makan sorang ni tak de hal,..berkawan dengan perut dan tekak ;)

    ReplyDelete
  12. Setakat makan sensorang sekarang.. rileks je.. tambah pulak ada gajet dekat tangan, memang tak pandang keliling dah.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. makan sambil tengok cerita korea atau blogwalking. tak terasa masa berlalu dengan pantas :)

      Delete
  13. Replies
    1. Untungnyaaa awakkk :) Sesekali makan sorang, takde apa punya :)

      Delete
  14. Ala..rindu dengan suasana mcm tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Hidayu mesti dah tak makan sorang2. Anak-anak sentiasa ada menemani kalau suami sibuk :)

      Delete
  15. Biasa suka berteman tetapi terpaksa juga makan seorang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Kadang-kadang kak. Bolehlah layan..

      Delete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。