April 01, 2016

Thank You For The Appreciation and Promotion

Seronok rasanya apabila diri kita dihargai. Betul tak? Pasti semua akan berasa indah dan gembira je. Tak kisah sama ada perkara itu terjadi dalam hubungan cinta, keluarga, rakan, dan kawan sekerja. Asalkan kita rasa kita dihargai dengan tindakan seseorang :) 

Baru-baru ni, kami, ITT Asian KL team dapat hadiah sebagai tanda penghargaan daripada ketua kami, AM, Sheima. Sorang satu dapat sebiji belon dan sekeping kad :)


Thank you for your effort! 


Berapa banyak TQ daaa ~ :) 

Al kisahnya belon ni dah kuncup sebenarnya sebelum aku ambil gambar. Bersungguh encik suami bukakan ikatan, tiup belon, dan pasang sekali lagi pada pemegang belon. Semata-mata untuk melayan si isteri yang nak ambil gambar. Hihi. Tq Suami :)


OMG! Thank You! 


Terima kasih Sheima untuk penghargaan ini. Walaupun hanya belon dan kad sudah membuatkan kami rasa diri dihargai. Sebagai pesanan, please don't leave us. Kalau nak berhenti kerja, sama-sama kita berhenti eh (*^_^*)


Kisah lain pula.. 

Alhamdullilah. Selepas 4 tahun menjadi Senior Officer, hari ni bermula my new job title as 'Team Leader'. Agak seram sebenarnya. Bila naik pangkat, maknanya kerja makin bertambah. Percaya pada diri sendiri. Insyallah, aku boleh lakukan dengan baik. Terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada diri ini. Harap bersabar menghadapi soalan bertubi-tubi daripada aku. Hihi. 

Thank you for reading dan selamat berhujung minggu, semua :) 

Sehingga bertemu lagi,

Love,
  SiQaH

16 comments:

  1. congratzzz~ insyaallah tunggu turn nadia pulak join korunk ,semoga dimurahkan rezeki ...doakan saya ye =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Nadia :) Insyallah, nanti rezeki nadia pula. Amin :)

      Delete
  2. alhamdulillah tahniah ya...betul..penghargaan itu biarpun kecil ia tetap memotivasikan kita in sha Allah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak PC :) betul tu kak, biarpun kecil penghargaan, tetap memberi kita semangat :)

      Delete
  3. tahniah.. rezeki tahun baru :)
    seronok juga naik pangkat tp bt diri seronok naik gaji, kang new title tanggungjawab lg besar

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Nina :)

      betul tu. new title means tanggungjawab lagi besar. itu yang buat seram jugak. huhu

      Delete
  4. alhamdulillah..tahniah, seronok bila dihargai kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih awak :) betul, seronok bila dihargai :)

      Delete
  5. tahniah atas kenaikan pangkat siqah.
    moga kerjaya bertambah bagus, rezeki pun bertambah murah.
    in shaa Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih aida :)

      amin. terima kasih juga atas doa :)

      Delete
  6. Dah lompat bintang ke belum ni Siqah hihi...
    Sebelum lompat bintang sila buat sujud syukur dulu. So duit lebih yu nak buat agaknya yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. duit adalah perkara penting dalam kehidupan sekarang. tambah lagi sejak ada GST :D

      Delete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。